Висока насиченість товарами споживчого ринку, і навіть динаміка обсягів і структури роздрібних продажів сприяють розвитку різноманітних способів продажу товарів. У сучасних умовах вирішальним чинником стає мінімізація витрат за доведення товару до покупателю.
Вендінг є ідеальним видом бізнесу для підприємців, що не потребує високих інвестицій, які не мають великої кількості часу для управління ним. Потрібна лише установка торгового автомата у місцях великого скупчення людей.
У огляді на посилання пропонується аналіз ситуації на ринку торгівлі через вендингові автомати, а також розглядаються тенденції його майбутнього розвитку. Запропоновано оцінку факторів, за яких буде максимізовано рентабельність мережі торгових автоматів, а також аналіз необхідних ресурсів та заходів.