Світова статистика говорить про 10-15% втрат обороту компанії внаслідок недобросовісних дій третіх осіб. Українська статистика говорить про більш ніж 30% втрат, понесених у зв’язку з
Світова статистика говорить про 10-15% втрат обороту компанії внаслідок недобросовісних дій третіх осіб. Українська статистика говорить про більш ніж 30% втрат, понесених у зв’язку з
«Де болить?» – перше та найважливіше питання консалтингових компаній, що пропонують послуги аудиту та оптимізації роботи системи продажів. Але, як свідчить практика, боліти може по-різному,
Деякі з нас ще вчилися в школі, коли МСФЗ 11 «Будівельні договори» і МСФЗ 18 «Прибуток» були випущені в 1993 році. З тих пір в
Кризові явища в економіці є лакмусовим папірцем і мірилом ефективності як бізнесу, так і країни Кризи можна розділити як мінімум на 2 типи: 1. Глобальна
На що слід звернути увагу під час вибору аудитора? Надати перевагу Наглядовій Раді чи Аудиторському комітету? Про нюанси роботи з професіоналами розповідає партнер Kreston Андрій
Форензік і психотипи. Класифікуємо керівників за підходом до проблеми шахрайства У форензіку, як, наприклад, і в банківських організаціях, теж застосовують процедуру KYC (від англ. know your customer — знай свого клієнта).
Лише ледачий не займається нерухомістю – топова фраза десятирічної давності в Україні. Сьогодні так або майже так можна сказати про IT сферу. Принаймні, більшість українців
Завдяки яким способам можна визначити схильність до шахрайства? Святослав Ефремов, партнер Kreston, розповів про ефективні інструменти для виявлення шахраїв. Третю частину із цикла про шахрайство
Чому у компаніях виникає шахрайство? Про глибинні причини, психологію цього явища розповідає Святослав Єфремов, партнер з консалтингових послуг Kreston. Детальніше за посиланням. У першій колонці на
Чому у компаніях виникає шахрайство? Про глибинні причини, психологію цього явища розповідає Святослав Єфремов, партнер з консалтингових послуг Kreston. Перша частина матеріалу за посиланням:
Світова статистика говорить про 10-15% втрат обороту компанії внаслідок недобросовісних дій третіх осіб. Українська статистика говорить про більш ніж 30% втрат, понесених у зв’язку з фрод-фактором
«Де болить?» – перше та найважливіше питання консалтингових компаній, що пропонують послуги аудиту та оптимізації роботи системи продажів. Але, як свідчить практика, боліти може по-різному, а
Деякі з нас ще вчилися в школі, коли МСФЗ 11 «Будівельні договори» і МСФЗ 18 «Прибуток» були випущені в 1993 році. З тих пір в МСФЗ
Кризові явища в економіці є лакмусовим папірцем і мірилом ефективності як бізнесу, так і країни Кризи можна розділити як мінімум на 2 типи: 1. Глобальна —
На що слід звернути увагу під час вибору аудитора? Надати перевагу Наглядовій Раді чи Аудиторському комітету? Про нюанси роботи з професіоналами розповідає партнер Kreston Андрій Попов:
Форензік і психотипи. Класифікуємо керівників за підходом до проблеми шахрайства У форензіку, як, наприклад, і в банківських організаціях, теж застосовують процедуру KYC (від англ. know your customer — знай свого клієнта). Я в своїй
Лише ледачий не займається нерухомістю – топова фраза десятирічної давності в Україні. Сьогодні так або майже так можна сказати про IT сферу. Принаймні, більшість українців або
Завдяки яким способам можна визначити схильність до шахрайства? Святослав Ефремов, партнер Kreston, розповів про ефективні інструменти для виявлення шахраїв. Третю частину із цикла про шахрайство читайте
Чому у компаніях виникає шахрайство? Про глибинні причини, психологію цього явища розповідає Святослав Єфремов, партнер з консалтингових послуг Kreston. Детальніше за посиланням. У першій колонці на finance.ua я
Чому у компаніях виникає шахрайство? Про глибинні причини, психологію цього явища розповідає Святослав Єфремов, партнер з консалтингових послуг Kreston. Перша частина матеріалу за посиланням: Корпоративне